Globen!


Nikon D5100, Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
Bild från idag, blev dålig kvalité pga det började skymma snabbt när vi kom ut :(

Igår åkte vi från Västerås k 07.00 på morgonen mot Globen och var inte hemma igen förens kl 01.30, en riktig heldag de :) Hade galet roligt, fick se mycket fina hästar och sjukt sugen på att hoppa när vi var på morgonpasset som va fullt med hopptävlingar.. Därefter så såg vi küren och då blev man ju galet sugen på o rida dressyr också, inspration kallas de.. Och på kvällen va de skoj med ploj tävlingarna och showen. Längtar till nästa år! De ända som var drygt att de va helt sjukt mycket folk i annexet så man pallade inte va där så mkt, men kanske va lika bra för plånbokens skull. Hann ändå in där några svängar men fyfan de gick knappt att handla för de folk överallt, trampad på tårna av galna folk alltså! Hade svårt att bestämma mig vad jag skulle köpa men fick med mig en mössa, BR fashion benlindor, guldigt Swarowski pannband och nöd och näppe ett Equiline schabrak (fick leta som en tok efter den färgen jag ville ha eftersom den var slutsåld i full) Schabraket och pannbandet är på bilden ovan :)


Kommentarer
Postat av: Ellinore

Sv: du har bra smak, haha ;D

2011-11-28 @ 23:00:07
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: IDA

Haha men verkligen, min lilla buse råtta! ;)

Vad är det för schabrak du har på bilden? fint! :)

2011-11-28 @ 23:09:43
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Elin :)

Svar: Tack så mycket! Du har en skitfin blogg!

2011-11-29 @ 14:53:04
URL: http://impossiblestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback