Kurs? Program?


Nikon D5100, Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
Har suttit och kollat på nätet efter "foto skolor", ska man läsa kurs eller gå ett program?! Så himla svårt att skilja på vilka som känns seriösa och inte.. Sen är man såklart för sent ute till den kursen jag hitta som lät okej. Vet inte heller vilken nivå man ska söka isåfall. Kan ju en del grunder men kanske inte allt? Lite drygt om man betalar för en kurs med bara reputation? Nån som har nått tips på lärorik kurs eller liknande?

Ett annat problem är att jag inte känner mig inspirerad just nu. Har inga idéer på foto eller så. Får väll rota igenom mina mappar jag redan har efter nått att redigera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback