Sjukt bra!


Nikon D5100, Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro Arkivet: 24 Sept 2011
Brist på nya foton! Ska försöka hinna ut i helgen medans de är ljust att fota lite. Kanske gå ut i hagen och knäppa lite bilder på alla hästarna i stallet? :) Nått borde man väll få till! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med Play ikväll, har inget direkt sug till att gå in i ridhuset eller rida ut i mörkret.. Känns som Play har haft en väldigt lugn vecka hitills, men som sagt djuren behöver en lite paus från träningarna ibland som en annan. I helgen ska jag iallfall rida ut medans de är ljust och kanske ner till ridbanan om man ska vara så duktig ;)

Btw! Fyfan vad Breaking Dawn var bra! Dem andra 3 första har jag tyckt vart helt okej, rätt bra.. Men denna slog ju dem totalt, så jävla bra!! Tänker fortfarande på filmen, och är sjukt sugen på o läsa om böckerna igen nu! Vilket sug man kan få alltså!

Och ikväll får jag äntligen mitt förhandsbokade The Ledgend of Zelda: Skyword Sword till Wii! Nörd som man är så blir de nog en del spelande på de också i helgen efter mörkrets inbrott ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: ja det bruna är också väääldigt snyggt! Gillar det grå med, skulle passa bra på min häst :)

2011-11-18 @ 11:28:32
URL: http://kyro.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Ja, fleecetäcket är däläckert! Jag har länge spanat in det :) Dock är det för snyggt för att ha som stalltäcke, isåfall får man ha det som transporttäcke eller att slänga över sadeln påväg till ridhuset, haha :)

2011-11-18 @ 12:06:05
URL: http://kyro.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: haha ja man har ju det :)

2011-11-18 @ 12:21:00
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback