Träning ikväll


Nikon D5100 & Tamron AF 90mm f/2.8 SP Di macro Arkivet: 1 Juni 2011
Jahapp, tisdag igen då, dax för dressyrträning för Boel ikväll.. Känner mig inte alls taggad som jag brukar göra, hoppas bara på att Play kommer sköta sig så jag slipper bära runt på henne i ridhuset! Tagga tagga, detta ska gå bra! Skrittade ut både igår och i söndags, skönt o ta de lite lugnt.. Dock i söndags så var hon ju helt nipprig! De höll på o backa en transport utanför stallet och när jag skulle hoppa upp barbacka så explodera Play, stog och försökte resa sig och dra därifrån.. Fick hjälp o hålla henne still av Sofie så jag åtminståne kunde hoppa upp på henne från pallen (som hon innan höll på o välta med sina galenskaper). När jag väl hade kommit upp och Sofie släppte så kuta hon iväg och skutta runt, halft reste sig.. Lite gamla tendenser de där som man känner igen :P Sen kunde man ju garantera att hon skulle va spänd som en fjäder hela ridturen, och mycket riktigt! Inte den bästa dagen o rida barbacka på, men har man bestämt sig så har man :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback