Tappsko..

Igår när jag kom till stallet så hade Playyan tappat en baksko, och den andra är påväg av också :( Jag som till och med försökt fästa sömmen bättre dagen innan, men icke. Är väll leran som gör de! Nu får jag hoppas på att hovis har tid att komma ut nu idag innan helgen och fixa tassarna på henne.. Annars blir det ingen hoppträning på söndag och sjukhagen för gumsan eftersom hon absolut inte trasa sönder fötterna! Och det vill vi ju inte!

Igår så tog jag ju som sagt lite foton på lill bebben som även va med till stallet och myste runt :) Här kommer ett foto! Är han inte SÖT?!!!


Kommentarer
Postat av: Freddan

Men sööööt!!! :D

2011-10-21 @ 13:22:55
Postat av: IDA

Tack så mycket! :D



Underbar bild på vovven :)

2011-10-21 @ 23:25:18
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: susanne

Fantastiskt söt vovve och fantastiskt vacker bild. Bakgrunden är ju så super och passande.

2011-10-22 @ 13:23:41
URL: http://nattsyrransphoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback