Trött Playis idag? ;)

Kan tänka mig att Play är lite mör i benen sens igår :P Blev hårdkörning för hennes del med en bestämd Stina på ryggen ;) Jag tror hon red över 1½ timme för att få pli på lilla rödhåriga P som är nog lika envis hon att streta emot! Men hon blev väldigt fin på slutet, och de är ju huvudsaken. Jag fick va barnvakt till Molly och Emma undertiden, så himla söta! Lekte lite sandlåda i ridhus gruset :P Hon fick på sig både Back on Track täcket & benskydden på alla fyra över natten!

Ska försöka komma ut och skritta henne lite idag, får se om jag hinner dock! Annars blir det bara mys :)

Nu är jag sugen på att åka till Köping och träna med stumpan så vi kan komma in i fin-form igen :)


Kommentarer
Postat av: Annika

SV: han tackar :)

2011-10-28 @ 11:24:51
URL: http://thelifeofannika.blogg.se/
Postat av: Rebecka

riktig snygg häst dedär ! :D

2011-11-02 @ 10:51:03
URL: http://trappalanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback