Aprilväder


Nikon D5100 & Tamron AF 90mm f/2.8 SP Di macro
Jaha då är man ett år äldre då sens igår, mitt liv har väll dock inte ändrats så dramatiskt sens dess ;) Blev en lugn måndag med uteritt med Sandra och tinne i skogen (kallt!!). Vi fick uppleva ett riktigt aprilväder under den turen må jag lova. De va allt från snö i luften till strålande solsken, lite specielt sådär men vi överlevde :P

När jag kom hem hade Fredrik städat mycket fint och lagat tacotaco, moooms. Sen hade även liten på sig ett vitt band med en stor rosett på runt halsen, dagen till ära ;) Haha den lilla sötnöten. Sen kom Maria över och vi kolla på BB och käka pannacotta, en bra kväll alltså :)

Denna kvällen kommer tillbringas i stallet då jag har kvällsfodring och dressyrlektion för Boel. Hoppas Play kommer vara fortsatt så mjuk o fin ikväll som hon vart de senaste veckorna!



Kommentarer
Postat av: evelina

jätte fin blogg :)

följa varann via bloglovin ?:)

2012-04-03 @ 19:19:01
URL: http://poniiriders.blogg.se/
Postat av: LINDA - [fotoblogg]

Otroligt vacker bild!

2012-04-09 @ 17:16:46
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback