Morgonfodring


Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro Pikus och Fame förra helgen :)

Halleloja! Fredag idag igen då och löning plus det, kan de bli bättre? :D Lite sugen på och hitta på nå skoj ikväll om nån annan är på, får se helt enkelt.

Förövrigt så är jag redan klar i stallet eftersom jag tog morgonfodringen idag istället för Jeannette som är bortrest med jobbet. Himla skönt det ska bli att åka hem direkt efter jobbet, får dock dåligt samvete för jag inte åker och borstar av benen på henne men hon får överleva! Hon är iallafall riden, skrittade ut med Petra och Chamir en sväng runt eklunda halv 8 i morse, tidigt ;)

Igår hopptränade vi för Stina i regnet.. Gick bråååå :) Play va lite seg i benen sens jag red i 1½ timme i paddocken dagen före, ooopsi (så går de om man inte sköter sig på dressyrtrimmningen ;)). Hoppade 5 och halven och en till linje.. Jag och Playsan hoppade lite högre på slutet, känns dock som hon knappt tog i min lilla Plutta. Ja hoppa kan hon iallafall :)



Kommentarer
Postat av: susanne

Vilken härlig bild!!! Morgonfodring kan vara riktigt skönt och mysigt och sen har man hela dagen kvar. Hoppas du har en härlig helg =)

2012-04-27 @ 18:06:06
URL: http://nattsyrransphoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback