Ledig!!


Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G
Fyfan vad skönt att vara ledig i 5 dagar nu, wihoo. Är verkligen välbehövligt känner jag! Egentligen skulle jag bara vart ledig tills på måndag, men eftersom min pappa fyller 60 år på tisdag så har vi bokat kryssning mån-tis. Ska bli så jävla roligt!! Sjukt länge sen man va på kryssning ju, plus att vi blir hela familjen som ska åka förutom lilla Sirren :( Morfar ska bo hemma hos oss på tidö och ta hand om honom.

Va ute på krögen igår och firade mig med mina polarr, roligt roligt! Sitter och väntar på pizzaexpress ska komma med bakis mat, hiih! Sen blir det stallet, ser ut som de blir ridhuset för vår del eftersom vädret är ju bara ren skit. Dalade ner lite snö innan, suck.



Kommentarer
Postat av: IDA

Haha tack du! ;)

2012-04-07 @ 08:13:25
URL: http://idrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback