13 Dec

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G  Mycket hästbilder nu, men ni överlever väll hoppas jag? Haha.
 
Åhh nu längtar jag till helgen, men redan torsdag idag så snart så.. Har inga specifika planer som är 100% spikade, ska kanske ta kort på Elin och hennes häst annars vet jag inte så mycket.. Men blir nog att rida iallafall för igår var Play inte halt.. Hon får väll bestämma sig hur hon ska ha det, halt eller inte?! Haha nej då jag är glad att hon verkar fräsh igen (även fast jag hittade Cazira & Play i samma sjukhage igår... Suck! Att dom inte kan hålla sig från att spränga staketerna.. Och ja de va väldigt trångt med två hästar i en sjukhage). Dessa hästar -.-

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh vilka fina bilder :)

Svar: tack :)
vilken fin blogg du hade med underbara bilder :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-01-09 @ 20:51:24
URL: http://photosbypattra.com
Postat av: a l e x a n d r a

det är ett 173cm stort fux sto hahah, hon står i myrby!:)

Svar: åhh fux som är så fint, en stor sak! :) okej, lycka till!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-01-28 @ 11:37:30
URL: http://sjoblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback