Kvällsfodring

Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro Söta Chamir :)

Måndag och ny vecka såklart! Idag blev det jobb, hade dock de rätt gött då jag fick sitta i bilen i ett par timmar och urätta lite ärenden. Passade på att åka förbi Spiltan för att köpa Krafft till bebisbus, slank även med en Lick it sten (tror jag de heter?) i bär smak. Både jag och Play älskar dem, ja jag brukar smaska lite på dem också, sjukt goda ju :D

Efter jobbet slappade jag lite och åt mat med mamma, gotti! Hade nämligen kvällsfodringen i stallet, därför jag inte slängde mig direkt i bilen efter jobbet som man annars brukar göra.. Red inte dock eftersom ridhuset är avstängt och hade ingen lust att rida ut på galen häst själv i mörkret och de va inte så många andra i stallet vid den tiden ifall de skulle hända nått.. Ibland får man tänka på säkerheten, har ingen lust att Play skulle komma lös i mörkret och bli påkörd direkt :( Gjorde fint inne hos Play, fyllde på med 2 spånbalar så de blev mjukt o gosigt.. Play rulla sig två gånger och pula runt i det, så de va uppskattat :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback