Dagens

 

Vill att de ska bli helg så man kan ut och fotografera! Sugen på porträttfoto, behöver motiv!

 

Dagens humör: Trött och seg, bra va?

Dagens mående: Bra men känner mig inte speciellt inspirerad till dagens sysslor.

Dagens borde: Ta tag i ridningen och arbeta igenom Play så hon inte blir koko.. Svårt dock när man inte har nått bra underlag..

Dagens frisyr: Utsläppt, toffs senare när man ska till totto!

Dagens smink: Inget smink

Dagens klädsel: Just nu, svarta jeans med tights under. Glamouröst :)

Dagens planer: Rida ut med nån annan i stallet hoppas jag! Och hämta bilen som är på service under dagen, om den blir klar nu idag!

Dagens materiella vill ha: Ett nytt kamerahus, ett objektiv, en ny bil, ett ridhus.. Billiga saker :)

Dagens fundering: Funderar över vad som är dagens fundering, hmmm...

Dagens beroende: Varma kläder, utan dem hade jag inte överlevt en kväll i stallet.

Dagens tråkigaste: Mörkret och jobba.. Vill sitta hemma i sängen med min Mac ♥

Dagens längtan: Längtar tills jag slutar jobba och jag kan åka och pussa på min bebis.

Dagens superlängtan: Superlängtan? Hmm.. SOMMAREN, eller ja först våren då! Och sen längtar jag efter att resa.

Dagens tidning: Shoot Magazine

Dagens låt: Pink Floyd- Coming back to life
 



Trackback