Friday


Nikon D5100 & Tamron SP AF 90mm F/2.8 MACRO (1:1)
Kanske hinner fota nå nya bilder på Wille i helgen om Therese har tid.. Kan behövas lite nya bilder!

Ikväll ska jag upp till min kusin och äta mat coh tårta med resten av släkten, så blir helkväll på Tidö! Så hinner inte rida idag får ta och pyssla om henne ordentligt istället.. Måste fylla på 2 spån idag, hann inte igår för jag va så seg som vanligt, haha! 5 timmar i stallet blev de, red i ridhuset och trimmade henne ordentligt! Gjorde galopppombyten i varannat så hon skulle bli lösgjord, det gav resultat! Dock blev hon väldigt trött där på slutet, kan tänka mig att mjölksyran kickade in i benen.
Vi släppte även min kompis häst Tinne lös i ridhuset innan jag red.. Har lagt ut bilder på han förut, vit arab valack så himla fin ;) Han fick stutsa över ett litet hinder, så fin så! Somnade på soffan när jag kom hem vid kl 9 :P



Kommentarer
Postat av: warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

Sv; Jag tycker bara att det är läskigt att köra automatbil ;)

Sedan har jag aldrig kört hästtransport varken med manuell eller automat och det är inget jag vill göra idag heller när jag bara har haft mitt körkort i två månader :p

2012-01-27 @ 13:05:52
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback