Ensam hemma

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G Ovan är lite mer bilder från Midsommar, har massa mer på lager fortfarande haha!
 
Idag åkte Fredrik hem till Alvesta för att jobba så kommer bo själv nu tills nästa vecka då man drar iväg på semester.. Vettefan va jag ska hitta på?! Kan inte rida på hästen och får inte gå ut och gå med henne.. Tråkigt!. För övrigt hämtade jag ut hennes medicin igår som gick på 900 spänn, inte kuuuul :( Men men, ska strax iväg till stallet och pussa på henne och ge första dosen medicin.

 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu är mitt bloggande åter i fas ;-) en ny design vore awesome! Får styra i sommar!! :D

2012-07-10 @ 18:05:01
Postat av: Anna

Åe kan inte du skicka bilden på mig och Rickard? Till [email protected] :) om du vill och orkar hihi. Puss

2012-07-14 @ 21:54:28
Postat av: Madeleine

Vilka härliga sommarbilder!

Svar: Tack det värmer verkligen! Kollade in din blogg, helt fantastiska bilder :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-07-15 @ 23:04:28
URL: http://kanderholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback