Snart drar man!

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G Lite omgivnings bilder hemma hos Mamma och Pappa på Tidö :)
 
Halloj, nu är de dan före dan så börjar bli nästan lite nervös här.. Idag ska jag bara jobba till cirkus kl 12.00 sen vidare mot stallet och ta in alla hästar så dem får sova lite.. Sen självklart fixa allt med Play och pussa på henne så de räcker en vecka framåt! Efter de blir det vidare mot stan och fixa lite ärenden och sen hem och packa och städa.. Och lämna över kissorna hos Sandra ikväll där dem kommer bo hela veckan.. Sandra, Sofie och Erika kommer ta hand om Play medans jag är borta.. Vilka pangbrudar dem är som hjälper mig med de :) Tack tack!
 
Vet inte om jag kommer hinna blogga mer innan jag åker emorrn, späckat schema minst sagt! Om inte får ni ha en riktigt bra vecka här hemma i Sverige medans en annan lattjar runt i Amsterdam :D Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Anna

Sjukt fina bilder :) ha en underbar resa nu, vill gärna se bilderna sen! Hoppas ni får bättre väder än här :D puss kram

2012-07-17 @ 15:07:58
URL: http://Http://anname.blogg.se
Postat av: susanne

Hoppas du har en underbar trip till Amsterdam. Där är det säkert vackert och spännande och med all säkerhet finns det mycket kul att fota. ha det gott =)
PS, snygg header och underbara foton=)

Svar: kom hem för några dagar sen man har inte pallat skrivit nått, men tack iaf :) De var riktigt charmigt dör vill jag si! Tack igen :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-07-28 @ 21:45:33
URL: http://nattsyrransphoto.wordpress.com
Postat av: Louise

Härliga bilder!

Svar: Tack du :) Kikade in på din blogg också, häärliga bilder där med!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-07-30 @ 12:39:55
URL: http://louisedahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback