Två vita pärlor!

 
Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G
 
Halloj! Fredag kväll och har inget att göra, sitter här själv med kissorna i lägenheten och glor på dålig tv.. Låter kul va? Så då kan man ju passa på att blogga lite tänkte jag!
 
Bilderna ovan tog jag igår på Sofies två vita pärlor, haha :) Plättan är väldigt lätt fotad till skillnad från Play som vägrar se "glad" ut så fort jag drar fram kameran -.-  Annars brukar hon ha öronen framåt och se nyfiken ut, men nej så fort jag drar fram kameran är de kört! Tråkigt, då man kan ta 30 bilder och ingen är bra för hon vägrar ta fram öronen hahah.. Snuttan min hon är finast i världen ändå ♥



Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a

åhh är kär i dom bilderna, så fräcka!!:D

Svar: åhh tack, det värmer verkligen :P och ja dem är fakitskt lite roliga må jag si!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-07-15 @ 23:13:29
URL: http://sjoblom.blogg.se
Postat av: Rebecca Önhult

Vilka härliga foton, jätte fina hästar du har :)

Svar: tack :) men de är bara rödskimmeln som jag äger dem andra hästarna är mina kompisars!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-08-03 @ 00:47:45
URL: http://rebeccaonhults.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback