Blött!


Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro En bild från Pay and Riden förra måndagen.

Gu vilket tråkigt väder det blev i helgen! Jag som hade tänkt att fota lite, den ideén gick ju genast i kras. Blev inte en endaste bild tagen, va väll tur de annars hade väll kameran pajjat..

Dock blev en annan genomsur eftersom vi hade såklart planerat en städ och fix dag i hagarna. Vädret växlade så in i bomben, ena stunden haglade och ibland sken solen men de gick bra ändå.. Vi fixade trasig tråd och stolpade in nya delen av sommarhagen. Blev riktigt fint faktiskt och roligt att så många var med och hjälpte till, bästaste och underbaraste stallkompisarna! Så nu är hagen iallafall redo så imorgon kommer vi släppa dem i 2 timmar så dme får vänja sig vid gräset (dem är även handbetade sens länge). Hoppas, hoppas att de inte regnar då för de är alltid kul att ta kort när vi släpper dem :) Dock hoppas jag inte på för mycket spring eftersom Play håller på och "läker", men jag kan nog inte hålla henne ifårn gräset ;)



Kommentarer
Postat av: rebecca

De var så lite så :)



hihi eller hur måste vart massa slit med dom :P

2012-06-05 @ 19:20:37
URL: http://rebeccaavgoteborg.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

så vacker bild

Jag har med fotat hästar, var på en hästtävling i veckan

2012-06-09 @ 01:37:30
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Juliaa

Oj gud du fotar verkligen helt underbara bilder! Tack så jättemycket för kommentaren, betyder sjukt mycket att någon som är så duktig som du tyckte om en bild som jag fotat! Du är grymt duktig verkligen, helt klart en av mina nya favoritbloggar :D Ha det så bra!

Svar: Varsegod! Och tack tack, dina komentarer värmer enormt! Har följt eran blogg länge, följt dig genom din sorg när du tog bort Falcon. Beundrar dig för att du verkar arbetat de så bra trots allt. Lycka till med "nya" totton. Ha de bra :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-06-26 @ 12:04:06
URL: http://www.ungadressyrryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback