Midsommar

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G 
 
Hej på er! Första dagen på jobbet efter långledigheten är avverkad och de är strax dax att knoppa i sängen igen. Fyfan vad gla jag är att dehär skitvädret som vart idag inte kom på Midsommar! Vi hade förvånadsvärt bra väder här, riktigt härligt..
 
Iallafall så firade vi Midsommaraftonen hos min faster som planerat, blev en massa kort tagna som jag sitter och pillar lite med redan, kuuul :) Efter vi gått hem (cirka 100m) så kikade jag på min brorsas och hans kompisars femkamp som började sisådär kl 01, haha!
 
Lördagen blev dock mer fartfylld måste jag säga! Den bestog mest av gin, kareoke, crocket och mygg! Gött som fan om man hade skippat de sistnämda. Tyvärr så kom regnet sent där på kvällen när man va på topp och spelade crocket. Men ikke hindrade de oss, vi sprang in och satte på oss regnkläder och stövlar, skoj :D Dock fick vi avsluta pga att man inte såg fållorna längre i mörkret. Men gott och gott en riktigt härlig Midsommarhelg. Nu ser jag fram emot Amsterdam den 19 juli, woop!
 
Ps. Idag är de föresten 14 år sen Sixten föddes ♥ Synd att han inte hann fyla år lill skrutten. Saknar han så... Förevigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback