Snart helg!

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G
 
Här kommer tre styckna bilder på min kusin Therese och hennes lille gulle Wille som jag tog på Midsommarafton. De va inte många bilder som Wille kollade in i kameran på, han va fullt upptagen med allt annat än att bli fotad! Busy man!
 
Annars så tar jag snart helg riktigt skönt men känns som jag kommer ha fullt upp ändå.. På lördag så är det grillparty i stallet, ska bli så himla roligt! Dagen efter så är det städdag i stallet då alla väggar ska högtryckstvättas, alla fönster ska putsas med mera! Jag och Fredrik skurade Plays box igår så behöver bara ta ut allt spån tills dess.. Men förutom allt städande så måste jag åka till stallet varje morgon och ge Play hennes medecin.. Så kommer nog att ha en del och göra ändå!
 
Trevlig helg hörni!

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback