Equirehab


Nikon D60 En härlig bild från Midsommardagen 2010. Längtar till varmare tider ♥

Ringde till Equirehab i Kvicksund idag för att berätta lite hur de går med Plays EMS. Tycker inte jag märker några direkta skillnader på dem här 2-3 veckorna som gått. Sen är de så jäkla svårt att se på henne också, jag som ser henne varje dag. Man ser ju inte dem små förändringarna då.. Men jag åker nog in med Play till dem så får Monika min equiterapuet som jobbar där se om hon ser nå skillnad sens hon va ute och klämde på henne. Och då ska jag nog passa på att låta Play ta ett vattenbad på deras skrittband :) Lite träning för Playyan, de kan hon behöva lilla hjärtat!



Kommentarer
Postat av: Sessan

Tack så mycket :)

Vilken underbar sommarbild.

2012-03-19 @ 14:26:57
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback