Regn


Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G
Hej på er :) Träningen gick super för Boel igår! Play va verkligen avslappnad och fin, riktigt roligt. Min lilla stjärna :) ♥

Idag blir det att skritta ut om regnet ger sig? Visst är de bra att de regnar så att gräset och allt växlighet frodas.. Men vafan de får ju inte regna när jag ska rida? ;)

Åhh är så jäkla sugen på att gå ut i helgen (som vanligt!)!! Hoppas att de blir nån utgång iallafall, dock vet jag att Maria har de där förbaskade högskoleprovet.. Och på söndag har jag ju hoppträning, att de aldrig ska gå ihop..



Kommentarer
Postat av: Sessan

Tack så mycket :)



Ja jag gjorde det, var ute & cyklade på en cykelväg i skogen så hittade dessa fina.

2012-03-28 @ 19:03:02
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback