Friday, I'm in love!

Nikon D6100 & Tamron 10-24mm SP 3.5-4.5 Di-II LD IF Jag och Maria i en pub på Irland ♥
Hallloja! Visst är det skönt med fredag igen?! Veckorna går ju bara fortare och fortare för tusan :) Gör mig då inget!

Min fredag kommer förmodligen spenderas ute på krogen! Har vart riktigt party sugen nu när de vart så fint väder i flera dagar ju. Måste bara försöka byta en fodring i stallet så ska de nog gå felfritt.

På tal om stallet, igår var jag iväg till Equirehab Spa & Training i kvicksund och köpte Glucogard till Playsan. Hon kommer äta den i cirka 2 månader, och tydligen ska jag märka skillnad redan om 14 dar. Kommer ha kontakt med dem under denna process. Dem va verkligen ubertrevliga där och bad mig ringa dem och hålla dem uppdaterade hur de går, sånt gillar jag! Sen kommer även Monika komma och kolla på henne om cirka 2 månader också. Skulle även vilja åka dit med Play så hon får gå i vattenbad, skulle nog göra henne bra.

Ha en trevlig fredag i solen :D



Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a

sv; hihi jaa :)

Du, jag försökte fixa ihop sån där slide-header men det funka inte för mig :( kan inte du skicka den koden du har, eller länken till sidan du hitta koden på? :D

2012-03-03 @ 13:44:26
URL: http://sjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback