Jag lever igen..

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G
 
Äntligen, äntligen verkar det som att öroninflammationen börjat ge sig och tack gode gud för de.. Fyfan vad man mått piss den här veckan, tror aldrig jag haft så ont nån gång när jag vart sjuk.. Ibland ville man nästan ta livet av sig (klart man inte skulle göra det, men de va sjukt olidligt) eller trycka i sig alla smärtstillande tabletterna på en gång :( Näää du öroninflammation vill jag aldrig ha nå mer, fyyyfan!
 
I och med att jag vart sjuk så har jag inte vart i stallet sens i måndags så snälla Sofie har tagit hand om Play och ridigt henne, guld värt! Men ikväll ska jag dit och mocka och pussa på henne, dock väntar jag nog tills att rida till i morgon då mitt ena öra är fortfarande dubbelt så stort och krånglar fortafarande. Plus att jag inte hör nått på det heller, halvdöv det är härligt!



Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Snygg bild:D

Svar: Tackar :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-11-25 @ 12:42:52
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback