Lördag

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G  Lollo och Cozy igen
 
Äntligen helg och man kan få vistas i stallet medans de är ljust. Ska passa på att rida ut hela helgen eftersom de inte blir mycket av de annars i veckorna när mörkret hänger över oss.. Annars vet jag inte riktigt vad som händer förutom stallet och alla mina fodringar där.. Kanske blir bio ikväll får se, och ja då blir det Breaking Dawn såklart. Känns lite vemodigt att de är sista filmen, dock så vet jag ju hur den slutar eftersom jag plöjt igenom böckerna som förövrigt är bättre än filmerna då fattar ni hur bra dom är :) Trevlig lördag på er!



Kommentarer
Postat av: Koffe

Fantastiskt fin bild!

Svar: Tack :D
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-11-18 @ 14:47:59
URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback