5 September

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G En till bild på Wille.
 
Onsdag idag då, och livet rullar på som vanligt med jobb och stallet såklart. Ska nog jobba igenom min skrutta idag igen, jobbiga är att snart skulle hon behöva klippas (så jäkla drygt!) för hon orkar inte riktigt när hon börjar få tjock päls.Men sen skadar det nog inte med lite mer kondis efter den här slappsommaren hon haft! Så är läget helt enkelt..
 
Idag tänker jag lite extra på två personer som kommer ha en riktigt jobbig dag :'( ♥



Kommentarer
Postat av: Therese Thell

Dreggelkungen Wille
Lärde mig precis hur man sparar ned bilder ifrån nätet på en Mac...bra att du gör det lite svårt för mig Becca så att jag får arslet ur och lära mig Mac:en

Ha en skön dag på jobbet och sälj lite båtar nu!

Svar: Det är bra, finns alltid nått att lära sig! Kan mejla över bilderna på din busunge sen.. Det ska jag, det är ju sånt drag här ;)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-09-05 @ 10:11:42
Postat av: Annika

Vad söt :D

Svar: ja visst är han :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-09-05 @ 15:46:29
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: anna

wow vilken fin blogg :) man blir så glad av den :) allt bra??

Svar: Tack, kul att du gillar den :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-09-05 @ 21:16:53
URL: http://www.thellanz.blogg.se
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Allt bra? :D

2012-09-05 @ 21:33:43
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback