60års fest och fotografering!


Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G
 
I lördags firade vi ju Mamma hemma på tidö, större delen av släkten kom och vi hade galet skoj tycker jag :) Jag kan säga att alla mådde inte lika bra dagen efter pga för stor alkoholförtäring.. Men det kan ju bara betyda att vi hade kul, eller hur! När ändå släkten var samlad passade jag på att ta lite nya kort på Wille som bara växer och växer. Han är iallafall väldigt rolig att ta kort på för han är så himla glad och mysig, visserligen så fick Anna ställa upp och göra lite grimarser så han börja skratta ;) Men men, lyckad fest och lyckad dag!



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilka fina bilder :-) haha ja det var liiiite tufft igår för vissa.. ;-) jag ska kolla på videon direkt när jag har tillgång till dator! Spännande!! :D

Svar: hahah, ja vi behöver inte nämna några namn ;) gör de, häftigt men svårt förmodligen!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-09-03 @ 16:17:48
URL: http://Http://anname.blogg.se
Postat av: Susanne

Snacka om att sprida glädje =) Sitter med ett stort leende när jag kikar på den lilla gossen!!! Superfina bilder. Kram

Svar: visst gör han, han är allt bra charmig den ungen ;) tack!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-09-03 @ 18:15:44
URL: http://nattsyrransphoto.wordpress.com
Postat av: ANTONSFOTO

sv: åhh tack!!

Svar: varse :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-09-03 @ 22:57:50
URL: http://antonsfoto.webblogg.se
Postat av: Therese Thell

Håller med, fina bilder Becca!!

Svar: gött! fint motiv på din lilla knodd!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-09-04 @ 16:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback