Gårdagen

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G + Reflexskärm 5 i 1 80cm
 
Igår så var ju jag och Jeanette iväg till Equirehab där Monika min equiterapuet jobbar. Hon kollade igenom Play och gav henne massage och lasrade där de behövdes. Hon tyckte att Play såg jättefin ut i kroppen, hon har slimmat till sig och börjar se riktigt snygg ut faktiskt :) Hon sa också att hon ser ut som en helt annan häst nu, och de är precis så de känns i ridningen med, så himla fin! Jag är så glad :)
 
På eftermiddagen blev en liten photoshoot med Marris igår för de har kliat i fingrarna så att få testa min kamera ordentligt! Vi åkte ut till Anundshög som ligger här i Västerås. De är en vikinga plats med massor av stenrunor och Sveriges största "gravhög" som är 9m hög. Vi höll oss dock brevid vid grönskan och tog bilder, och ja ni ser ju en liten del av resultatet ovan. Och efter de åkte vi och moffade i oss pizza, trevlig tisdag!

 
 
 


Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tack :D


Så fina bilder i detta inlägg :)

Svar: tack :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-09-26 @ 15:13:00
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Ebba M

SV: Åh tack snälla!

2012-09-26 @ 21:58:55
URL: http://iphotography.blogg.se
Postat av: Susanne

Fantastiska bilder. Den översta med håret som far omkring är helt super. Asschysst skärpa och superfärger. Är det reflexskärmen som gör att du slipper skuggor i ansiktet?? =) Super Rebecca!!

2012-10-06 @ 04:01:49
URL: http://nattsyrransphoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback