Personligt armband

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G  Mamma fick vara handmodell :)
 
Fick hem två styckna underbara tagelarmband i torsdags som jag hade beställt via horsetail.blogg.se. Har funderat ett tag på att skickat efter men de har inte blivit av.. Men sen när Sofie kom hem från Strömsholm med Plättan som hade blivit utdömd så bestämde jag mig för att skicka efter ett till mig och ett till henne. Sofie blev väldigt överraskad när jag gav henne de igår, och nu kan hon alltid bära med sig sin fin vän fast hon inte finns med oss längre ♥ Ska ta kort på mitt eget armband också, de blev verkligen superfint! Jag är så glad att jag har ett nu för man vet aldrig vad som kan hända i framtiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback