Två änglar <3

 

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G Plättan högst upp och Seccen längst ner..

Som jag nämnde innan så har de här inte vart nån rolig dag, de va nämligen dax för två fina hästar att lämna jorden för dom eviga gröna ängarna. Fina fina Plättan och Seccen. Känns så himla hemskt att dem inte finns längre och jag tänker på Kajsa och Sofie som fått genomlida denna dag. 

En sån här dag jobbig dag har mina tankar gått tillbaka till dagen vi fick ta bort Sixten.. Usch jag vet hur hemskt det är och vad dem går igenom.. De är helt sjukt :(



Kommentarer
Postat av: IDA

usch vad hemskt. varför? :(

2012-09-05 @ 23:03:56
URL: http://idrus.blogg.se
Postat av: Susanne

Men åhhh så ledsen jag blir..... Hade det hänt något eller var det ålderdomen som satt sin spår.... Tänker på Kajsa <3. Usch så kämpigt!!! Men trots allt så har dom haft en bra tid på jorden och kan nu galoppera över ängarna utan besvär. Superfina kort <3
Kram

2012-09-06 @ 15:26:36
URL: http://nattsyrransphoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback