Hemma

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
Bjuder på en av mina favoritbilder från resan direkt. När vi var i parken som låg nära vårt hotell höll dom på att ta bröllops foton så jag passa på att leka lite paparazzi!
 
Vad tiden springer iväg, snart är de fem dagar sen vi kom tillbaka från Japan. Längtar faktiskt lite tillbaka, men är glad att va hemma hos mina älskade djur ♥ Kommer berätta lite mer om resan i andra inlägg för ska strax sova, ville bara ge ifrån mig ett litet livstecken här i bloggan. Godnatt!
 
Ps. Hoppade på Köpings Pay and Jump idag och ja första klassen så jävlades Play med mig som fan och försökte bocka av sin matte, men jag satt kvar som tur va.. I andra klassen va hon kanon fin och vi gick felfritt och fick en liten rosett! Länge sen man "tävla"sist (mer än 2 år sen tror jag) så jag är nöjd.




Kommentarer
Postat av: anna mellesmo

Åh vilken jättehärlig och fin bild :)

Svar: Det va jäkligt kul att se nån i traditionella kläder och få chansen att fota det :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-04-22 @ 11:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback