Underbart

Nikon D800 & Tamron 70-200mm f.2,8
 
Hej! Eller Konichiwa som man säger här haha. Eftersom vi har Wifi på hotellrummet och jag tog med min dator tänkte jag bara flika in ett snabbt inlägg såhär på morgonen innnan vi beger oss ut på dagens äventyr.
 
Igår va vi ute med våra kameror (Fredrik lånar gamla Nikon D60 och vidvinkeln) i Koishikawa Korakuen-parken och ja vet knappt vad man ska sga så himla vackert det va där.. Det sjuka är ju att parkena ligger mitt i centrum av Tokyo. Bilden ovanför är ifrån parken och motivet föreställer en stor stenlyckta.
 
Nu ska jag bara fixa mig lite sen bär det av till en annan park om det inte börjar regna, för det ser lite små grått ut, ajja vi får se. Ha det så bra hemma i Sverige! Tjoflöjt!



Kommentarer
Postat av: anna

Ser helt fantastiskt ut! längtar tills man får se alla bilder :D

Svar: kickar bilder varje dag så det ska nog finnas några att visa :D
varför har du lösenords blockat bloggen din?!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-04-08 @ 17:19:08
URL: http://anname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback