Ninja

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
 
Igår var jag och hämtade hem den här lilla guldklimpen vid namn Ninja eller ja hon kallas så iallafall. Hon är en SWB på två år med ett hjärta av guld. Jag hoppas hon kommer trivas här hos mig, en så länge känns hon väldigt lugn och harmoinsk iallafall. Som ni ser så är hon väldigt överbyggd bak och "lite" rund om magen efter gått på bete sens i maj. Men hon växer så det knakar så allt rätas nog snart ut ska vi se :)
 
Detta köpet va inte alls planerat egentligen, men kände att snart orkade jag inte mer. Att få dåliga besked om Play hela tiden har verkligen vart jätte tufft. Detta har också bidragit till uppdateringen här och min ork till allt annat, har känt mig riktigt nere väldigt länge. Men just nu håller hon på att behandlas av vet Anders i Örebro, så i slutet av augusti åker vi på återbesök, håll tummarna. Hoppas på ljus i tunneln!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Wilma

Galet vacker! Vad roligt :D.

Svar: Ja äntligen nått att glädjas över :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-08-16 @ 11:49:06
URL: http://Swirya.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh så otroligt fin! :)

Svar: Hon är en riktig sötnos :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-08-18 @ 20:16:31
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Susanne

Fantastiskt vacker pålle =) Önskar dig all lycka till med den guldklimpen! Kram

2013-08-19 @ 00:44:19
URL: http://nattsyrransphoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback