Playground

Arkivbild från i somras på min fina!
 
Fy vad less jag är på att ha en skadad häst, känns som de ända man får hålla på med är rehabilitering och igång sättning.. Vill kunna rida och utvecklas men just nu står det verkligen bara still. Satt på Play igår och hon känns fortfarande rätt knackig till min besvikelse. Att det ska ta så lång tid för henne att bli bra i sina musker (hade ju kanske gått snabbare om hon kunde hålla sig lite lugn i hagen också...). Hade vart så kul att kunna rida på på riktigt för hon är verkligen superfin i kroppen just nu. Men vi kämpar vidare ♥
 
PS: Den dåliga uppdateringen beror på att jag håller på med en ny design till bloggen!




Kommentarer
Postat av: Susanne

Usch så trist med skadad Play =(. Hoppas hon piggar på sig snart så du får ut och rida i vårgrönskan för visst är det väl ändå vår snart... Kram

Svar: Jag ska till vetrinären med henne nästa vecka för det går fan inte frammåt :((( Kram!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-02-21 @ 15:13:10
URL: http://nattsyrransphoto.wordpress.com
Postat av: Emmaholm.se

Himla härligt ljus i bilden!

Svar: Tack :) Lite roligare att fota på sommaren!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-02-25 @ 23:48:42
URL: http://www.emmaholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback