Äntligen mer snö!

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G
 
Snö, snö och åter snö. Så kan man nog beskriva gårdagen minst sagt, men jag gillart (kanske den ända som gör det också). Sen ska de ju bli kallt som satan i helgen så då är de nog riktigt fint fotoväder :D Dock ska jag in och fylla på färg i mitt hår (som ni kanske ser på bilden så har mitt hår blivit ganska mycket ljusare, dett pga att jag färgade från blondon till brunett då kan färgen rinna av lite och ha svårt att fästa) på lördag kl 12.00 så vettefan om de blir nå foto då.. Sen på kvällen blir det galej för Sandra som fyller 24 år (gammeltackan). Får se till att inte bli så bakis och sover hela dagen så man hinner ut och fota lite på söndag minsann :) NÅN SOM VILL BLI FOTAD? heheh!



Kommentarer
Postat av: Helena Petersson

Vacker bild! Härliga färger och skärpa!

Svar: Åhh tack så hemskt mycket :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-01-16 @ 17:56:01
URL: http://leafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback