Fullspäckad helg

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G  Fina Petra och hennes pärla Chamir som har hållit ihop i 20år, bra gjort va!
 
Fredag idag och helgen är på intåg, så jäkla nice! I helgen så har jag en del att göra minsann, kommer bli mycket foto och de är ju aldrig fel. På Söndag ska jag fota porträtt med hästar med några ungdomar här i våran ryttarförening. Sen bär det av till Köpings Ridklubb där jag ska fota alla ridskolehästarna för ett projekt som dom har. Så kommer bli många timmar ute i kylan :) Ska även passa på att rida ut på min finaste tjej för hon är bra pigg just nu och de bådar gott för hennes sträckning som är på förbättringsvägen! Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Michaela- Fotoblogg

Åh vilken fin bild, diggar motljuset! :) kram

Svar: tack! :) kram
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-01-25 @ 16:32:43
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback