Slut på ledigheten

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G  Bilder på min snygga svägerska som jag tog i mellandagarna. Skönt att vart ledig så man kunnat tagit lite kort under den korta tiden solen håller sig uppe såhär års.
 
Jaha nu var mitt "jullov" snart slut, i morgon bär det av för jobb igen och det känns ju sådär va. Tycker dessa veckor har gått så jädrans snabbt, hoppas det dagarna går lika fort tills nästa ledighet som blir i påsk. Och då bär de nämligen äntligen av till Japan, och som jag längtar! Praktiskt är också att jag fyller år dagen innan vi drar så då blir det att önska sig fickpengar till resan så man kan ha lite skoj. Sen kommer ju våren också, woop woop :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Söt då! :))

Svar: hihihi :) är den facebook duglig eller? ;)uppdatera din blogg!! :D
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-01-06 @ 23:48:38
Postat av: Susanne

Så härliga kontraster och underbar skärpa. Vad har du för inställningar här och vad har du gjort mer med bilden. Har du reflexskärm? Redigerat?
Fantastiska bilder. Kram

2013-01-11 @ 01:11:54
URL: http://nattsyrransphoto.wordpress.com
Postat av: Anna

Oj har missat att du svarat :) jaadå hihi. Den är uppdaterad nu ;)

Svar: inte prah! uppdaterad som fan såg jag ;)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-01-13 @ 23:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback