Japan, Kitakamakura - Kamakura Del 2

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
 
Här kommer mer bilder från dagen vi va på utflykt i Kamakura. Här har vi kommit ur skogen som jag jag la ut bilder ifrån i det förra inlägget. Ja ni ser ju hur fint det va att kliva ut i detta solsken och se alla fina rosenträd. Runt omrking var det många som satt och vilade upp sig efter promenaden och bara innjöt den fina och rofyllda omgivningen. Vi satte oss också ett tag och tog det lugnt innan vi gick runt och kollade på allt och plåtade såklart. Efter vi var klara började vi bege oss neråt igen, vägen ner var rätt stup så det var nästan ännu jobbigare än när vi gick uppåt tycker jag. Efter vägen hittade vi ett litet kryp in genom bergsvägen som ledde in till små byggnader och dammar med karpfiskar jag ska visa dessa bilder i nästa inlägg.

Del 1: http://rebeccatengstrom.blogg.se/2013/july/japan-kitakamakura-kamakura-del-1.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback