Ny vecka

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro  1. Detaljbild 2. Karin Fromell som är en av mina favorit ryttare, tycker hon rider så himla mjuk och fint och inte nog med det så har hon ju så snygga hästar! Mycket bilder från Sundbyholm nu men de är liksom det som jag har mest av i arkivet, ni får helt enkelt stå ut ;)
 
Ny vecka och nya möjligheter eller vad säger man? På onsdag ska jag äntligen få ett viktigt besked, blir det inte posetivt den här gången vet jag hur jobbigt allt kommer kännas, så håller tummarna till max nu.


Kommentarer
Postat av: Wilma Seger

wow fina bilder!

Svar: Tack :D
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-07-29 @ 16:08:21
URL: http://Swirya.blogg.se
Postat av: a l e x a n d r a

Du tar som vanligt fantastiska bilder!
Du ska nämligen inte och fota på sundbyholm imorgon eller på söndag? :)

Svar: Åh tack du :)Nej tyvärr jag kommer nog inte befinna mig nått där den här veckan.
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-07-29 @ 19:15:32
URL: http://sjoblom.blogg.se/
Postat av: charlotte

Imponerad av dina bilder! Frågar en annan grej om tamronobjektivet; det du har har ingen bildstabilisator, så det är inte absolut nödvändigt? Förstår att det även ligger erfarenhet bakom :)

Svar: Tack!
Det är väll nästan alltid att föredra stabilisator, beror ju helt på budgeten vad man är beredd att kasta ut. Jag kände inte att jag hade råd att köpa den som har de.
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-07-30 @ 23:31:57
URL: http://chetwille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback