Hästlivet

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro  Mera bilder från Strömsholm. Översta bilden är från laghoppningen på ponny (fasen vad dom små hoppar!!) i Msv B och nedersta från St George på torsdagen.
 
Hoppas allt är bra med er, själv går jag och bara väntar på att tiden ska gå lite fortare och det gör den ju såklart inte då, haha. För övrigt har min fina tjej har börjat gått på bete nu på dagarna och man kan ju minst sagt säga att hon är tillfreds. Det är så himla skönt när hon bara går med Cazira för det är verkligen superlugnt i hagen så behöver inte alls vara samma hönsmamma som oroar sig för att hon ska springa och göra illa sig.
 
Måste ta lite nya bilder på min fina pärla för det va ett tag sen, har väll säkert undvikit det med flit bara för jag vet att hon inte kan stå stilla såhär på sommaren med alla flygfän.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback