Chamir och Matilda i kvällsolen

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1.8  Smakprov på fina Chamir och Matilda från igår. Vilket underbart ljus det var på kvällen!
 
Ännu en solig dag så skönt, önskar bara att allt annat kunde flyta på också.. Men det gör det väll aldrig?! :(
Men men det är som det är.. Nu till nått mer positivt,  jag, Cissi och Petra ska åka på Morganhästens dag imorgon på Näsuddens Stuteri som ligger nånstans i Skinskatteberg. Ska bli riktigt kul, och såklart kommer jag ta med mig min kamera och ta kort på superfina hästar och föl (ihhhh!). Skulle va kul att få ta kort på nån häst uppställd, vi får se vad jag lyckas med.
 
Och förresten så när jag kom hem till Tidö idag stog det två blommor och lite pengar och sen på kortet stod det "Grattis på namnsdagen önskar Mamma & Pappa". ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback