Full fart hela helgen

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro På bilderna över ser ni Magnus på den bruna hästen Miro och Lollo på fina lilla gråa Cozy som vi va och tittade på idag.
 
Härlig helg som verkligen har inehållit mycket häst även fast jag inte kan rida min egen just nu. Tog massor med bilder igår på Näsuddens Stuteri som jag ska sortera och fixa. Kan ju säga att man blev helt förtrollad av alla fina små föl, åhhh vill ha en egen! Och idag har vi släppt ut Cazira och Play på gräs och dom såg så himla nöjda och glada ut det värmer i mattes hjärta. Sen drog i vidare och hämtade hö som vi sedan lassade upp på skullen och vem fan behöver ett gym när man kan va i stallet?!!
 
På eftermiddagen åkte vi och kollade på 120 och 130 hoppningarna på Stora Ekeby. Och såklart hade jag med kameran som ni kanske kan se, dock så ha ejag inte hunnit ladda batteriet så blev bara bilder från 120n. Nu är det bara att ladda om för ny vecka och i morgon ska jag röra på Play och se hur hon känns, håll tummarna!
 
Här hemma jublas det till VM-guld i hockeyn!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback