Japan Del 1

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro  Här kommer lite detaljbilder från ett tempel som ligger i Hamamatsuchō där vi bodde, kanske lite random att starta med men vafan.
 
Åh nu när man sätter sig ner och redigerar bilderna så önskar jag att jag kunde få åka tillbaka och slippa bekymmer och bara ha ännu mer semester, men vem vill inte de liksom? Japan va ett helt underbart land att semestra i och jag åker mer än gärna tillbaka och utforskar större delar av landet. Det jag gillade mest med landet är fridfullheten och respekten som man visar för människor, djur och natur. Det ligger inte skräp nånstans, det kändes nästan lite konstigt man är ju så van att se skräp ligga i buskar  och hit och dit, det fanns ju inte ens tuggummin som låg fastkletade i gatan. Och alla människor va så himla respektfulla och trevliga, när man gick in och ut på en restaurang så ropade hela personalen hej och hejdå. Första gången dom ropade efter oss så blev jag så rädd så jag hoppa i luften haha.
 
 

 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback