Rocklunda Elit Tävlingar Del 2

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro  Ovan är en bild på Kristina Warg från Rocklundas tävlingar som var den 5 maj.
 
Måndag igen då men det känns faktiskt helt ok för imorse kvittrade fåglarna för glatta livet så det kändes lite lättare att stiga upp. Härligt med vår :) För övrigt ska jag försöka få ut vetrinären till Play nu i veckan för hon ska bli vaccinerad så blir nog ganska lugnt med ridningen, men det kan va lite skönt också. Och på lördag funderar jag på att åka på Morganhäst dag ute i Skinskatteberg och fota lite fina hästar, riktigt kul!
 


Kommentarer
Postat av: ebba mickelson

hej! jag undrar om du fotade mig och min häst något, red 130n och hade blå animo kavaj, gpa hjälm, rött shabrak på en brun liten häst med en stjärn i pannan. :)

Svar: Halloj! Jag får kolla i arkivet vad jag har ikväll när jag kommer hem till min data :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-05-14 @ 12:03:00
URL: http://www.ebbamickelson.blogg.se
Postat av: Emma

Hej. Helt fantastisk fina bilder på din blogg!
Undrar om du fotade mig någonting under tävlingarna?
Hade en brun häst m. Bläs och 3 höga vita ben, röd kavaj & beige schabrak :)

Riktigt mycket creed för snygga bilder!

Svar: Tack snälla du, det värmer :))Hittade inga bilder, jag va bara där på halva 130n på söndagen och lagtävlingen som gick på eftermiddagen. Du kanske hoppade innan det. Men tänkte kanske åka och fota på Stora Ekebys tävling i helgen om du ska vara med där :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-05-17 @ 18:31:16
URL: http://teamke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback