12 Sept

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro  Therese Nyman och Cahlua från Sundbyholm. Länge sen man va och kika på tävlingar nu, men tiden räcker knappt till med två små tottos där hemma i stallet :)
 
Går rätt bra på hästfronten nu.. Jag tycker det verkar som Play är bättre, vi har vart gått ut och gått nu två gånger och jag tycker att hon verkar ovanligt pigg. Min fina måste bli bra!
 
Och lillpyret har haft sadel på ryggen för första gången (bildlänk på sötnosen) ingen reaktion så det är skönt. Annars har vi mest vart ute och gått och tömkört lite så vi jobbar på! I helgen blir det nog lastträning, första steget mot att åka och löshoppa!
 
 


Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

snygg bild :D

Svar: Tack :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-09-12 @ 11:01:42
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Jennifer Keegan

Hej!
Måste ju bara säga att det var hemskt vad fina bilder du har här, det är så att man får lust att själv köpa sig en vettig kamera (inte för att det skulle generera vettiga kort med mig bakom avtryckningen haha) :D
Duktiga du!

Svar: Haha men åhh tack så mycket! Det klart du ska, alla kan lära sig. Jag är självlärd, har aldrig gått på nån kurs eller liknande. Gäller att gå på känsla och läsa på lite tips på nätet :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-09-13 @ 07:50:41
URL: http://jagkaninterida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback