Fredag den 13:e

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1.8   Bild på bror och Anna från förrförra helgen ute på Tidö-Lindö. Har redan paxat att få vara bröllopsfotograf på deras bröllop nån gång i framtiden ;)
 
Fredagen den trettioende idag då, men jag fasar inte så värst! Idag ska jag bara ta en promenad med Play, Ninja ska vila idag och bara få smaska mat. Förutom transportträningen i helgen så tänkte jag ta det lite lugnt med henne och låta henne smälta alla intryck. Istället för miljöträning tänkte jag passa på att kapa manen och lodjurs toffsarna i öronen, dax att bli vuxen nu!
 
Och försövrigt tänkte jag försöka komma hem i skaplig tid från stallet för ikväll ska jag dricka vin med min fina vän som jag inte träffat på jättelänge, kul! Här är några bilder som jag tog på henne och hennes häst för ganska exakt 1 år sen med min Nikon D5100!
 
 


Kommentarer
Postat av: anna

Haha, såklart du ska vara bröllopsfotograf! :-) ska bara försöka få den där ringen på fingret först ;-) hoppas du får en bra helg!! <3

Svar: Ja haha den där förbannade ringen ;) Du också, PÖSS!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-09-13 @ 12:22:43
URL: http://anname.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh vilken jättefin bild!
Och vilken underbar häst på dom mindre bilderna, riktigt snygg! :)

Svar: Tackar! Ja hon är verkligen superfin!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-09-13 @ 17:55:57
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback