Mini semester

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1.8  Fina fuxen! Tur att man har så bra familj och vänner som ställer upp och tar hand om djuren när man ska iväg ♥
 
Jag som jobbat hela sommaren ska äntligen få åka på en liten mini semester i morgon. Jag och Fredrik beger oss ner till Småland för att hälsa på hans mamma, det är verkligen på tiden då jag inte vart där på 1½ år.. Och på torsdag åker vi med Fredriks mamma till Ullared, wooohoo! Passar bra när man köpt ny häst som behöver täcken och prycklar, lär väll va på hästavdelningen hela dagen om jag känner mig själv rätt haha.
 
Vet inte om jag tar med mig datorn ner eller inte så vi får väll se hur pass bra uppdateringen kommer vara här.
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Woho skoj!!

Svar: shopping ;)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-09-03 @ 11:15:29
Postat av: svartfoto foto & hverdag

vakkere bilder

Svar: tack!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-09-04 @ 18:30:20
URL: http://svartfoto.blogg.no
Postat av: Julia Sundqvist - Fotoblogg

Åh alla dina bilder är så vackra och ljusa och typ underbara *w*

Svar: Åh tack snälla :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-09-10 @ 12:24:51
URL: http://juliafoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback