Fina tjejen

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1.8  Ninja min lilla unghäst född 2011 e: Cairo 869 ee: Cortez ue: Casir Ask för er som har missat det.
 
Har haft jour i stallet hela helgen, pjuuh man blir rätt låst men nu är det iallafall över för den här gången. Red iallafall en sväng i ridhuset på lill skruttan i lördags, tog några varv i trav och galopp och det gick super. Älskar verkligen hennes stora och runda galopp. Igår fick hon vila eftersom hon vart så duktig men då passa jag på att ta ut henne och ta lite porträtt bilder för att stilla mitt fotosug. Vad tycker ni? Hon är ju rätt bra söt ändå fast hon kan va envis som en jäkla åsna haha.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Superfin är hon. Jag som egentligen inte ens är speciellt förtjust i fuxar tycker hon är riktigt fin :)

Såg att jag hade missat att svara på vart jag bor i någon gammal kommentar. Jag bor strax utanför göteborg, typ 15 min öster. :)

Svar: Kul att du gillar henne :) Men hon kan va rätt jobbig precis som ett rödhårigt sto haha. Ibland ångrar jag mig att jag inte köpte en lugn kossa eller nått ;)
Okej, jag är ju inte i dom trakterna särskilt ofta annars hade jag gärna kommit och fotat din fina och hennes föl som kommer!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-02-26 @ 08:18:36
URL: http://ryttarduon.blogg.se
Postat av: Felicia Andreasson

Snygg bild! :D

Svar: Tack snälla :D
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-03-04 @ 00:45:32
URL: http://feliciafoto.blogg.se/
Postat av: Anna Attlid

Denna gillade jag, jättefint! :)

Svar: Tack :D
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-04-28 @ 18:52:37
URL: http://blog.annaattlid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback