En kall morgon i stallet

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
 
Spenderade morgonen och förmiddagen ute i stallet i minusgraderna, mysigt men kallt! Gick en prommis med Ninja och utforskade skogen vid det nya stallet vi äntligen flyttat till och såklart skötte sig fröken exemplariskt. Sen släppte jag ut henne med Playis i hagen där dom mest står och mumsar på höballen som finns där, snart rullar dom väll fram haha. Men i vilket fall så är det ju så skönt att vintern äntligen hittat hit trots frusna fötter och händer. Dock hade man ju önskat sig lite mer snö för fotografering och sen saknar jag solen lite som knappt tittat fram bakom molnen på fler månader. Men man kan väll inte få allt antar jag :)
 
 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh vad fin hon blivit. Hon var fin redan innan såklart men det känns som hon växt till sig lite? Snabbt det går med småttingarna :D

Svar: Jasså? Ja det kanske hon har, så svårt när man ser dom varje dag själv :) Mätte henne till 160cm (dock överbyggd bak), men hon växer ganska jämt och sakta så jag hoppas det fortsätter ett bra tag till så hon närmar sig över 165 iaf :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-01-13 @ 08:36:10
URL: http://ryttarduon.blogg.se
Postat av: Mikaela

Klart att det alltid är svårt att se när man ser dem varje dag. Lite hemmablind blir man alltid. Sen är det svårt att säga jag har ju inte sätt så mycket bilder på henne men hon börjar se lite mer vuxen ut tycker jag allt. Skall bli kul att se henne utvecklas :) Då får vi hoppas att hon växer några centimeter till.

Svar: Blir nog mer bilder på skruttan till vår/sommaren när hon är lite mer riden plus att de är ju lite roligare att fota när det blir grönt ute. Och sen ser dom ju så raggiga ut i vinterpälsen också även om det är sött, haha :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-01-13 @ 11:51:20
URL: http://ryttarduon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback