27 Juni

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro  Två bilder från Strömsholmstävlingarna, hopp- dressyr.
 
Tydligen räkte det inte med att jag fick borelia, nu har jag åkt på nån envis jäkla sommarförkylning som inte vill ge sig i första taget.. Så ja man kan ju säga att man har legat lite på den lata sidan och mest tagit det lugnt dom senaste dagarna. Hade tänkt att göra detsamma i helgen så man kanske kan bli frisk nån gång men nej så blev det inte för vi har planerat in att städa och fixa hela stallet den här helgen. Tjoho vad kul...........


Kommentarer
Postat av: Theresia

Gud så härliga bilder, älskar verkligen färgerna i bilden :D

Svar: Tack snälla du! Kram!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-06-27 @ 22:43:03
URL: http://theresiasandahl.blogg.se
Postat av: malin

Vilken himla otur du har :( skickar en kryapådigkram och hoppas att du blir helt frisk snart. Jättefina bilder, de visar fina situationer :) den vänstra är ju helläcker!

Svar: Men ja, man blir ju knäpp! Tur att jag har hästen på bete iallafall så det krävs ju inte så mycket skötsel med henne. Tack snälla för dom orden, kram!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-06-28 @ 18:29:20
URL: http://Wengdahl.se/blogg
Postat av: Desserié Nilsson

Hej! Så himla fina bilder. Kan du inte lägga upp en oredigerad bild och sedan en redigerad? Skulle vilja se hur du tar bilderna oredigerade också. Avgudar!! /Desserie

Svar: Självklart ska jag fixa det! Tack snälla för dina fina ord du lämnar här!! Kramar
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-06-28 @ 18:36:44
Postat av: Mikaela

Hon var ju beräknad till 11 juni men håller mig på sträckbänken. Dygn 348 idag så vi hoppas på föl snart. Jag börjar bli trött ;)

Svar: Åhhh spännande!! Inte så avis över fölvakan dock men ;) Lycka till nu!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-06-29 @ 21:57:44
URL: http://ryttarduon.blogg.se
Postat av: Linda Andersson

Härligt att se alla fina bilder! Köpte mig en D800 i förrgår och är sjukt förväntansfull över vad jag ska kunna ådstakomma med den! (dock en hel del knappar och kommandon att lära sig nu! ;))

Är det okej så kanske jag kommer och ställer frågor :-)

Svar: Tack detsamma! Vad kul ja det är en del knappar på den, ärligt talat vet jag fortfarande inte vad en del står för! Absolut gör det om du stöter på nått :))
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-07-23 @ 16:56:17
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback