Maria & Wydian 3

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1.8
 
Hallå hej! Ett par dagar sen jag kikade in här och skrev, har verkligen haft fullt upp med fortsatt renovering hemma plus att jag åkt på borelia (äckliga djävulska fästingar, vad är ni bra för?) så har mått lite sisådär pga ledvärk och bivärkningar av medicinen. Men nu börjar det nog reda upp sig sakta men säkert så jag kan va back on track igen och så fort jag känner mig bra och får tid över ska jag åka till en gammal god väns nya blombutik som hon öppnat här i Vässan och fota lite bilder till deras hemsida och facebook (Blåsboblomman). Är så himla sugen på mer fotograferingar nu då den här årstiden är så vacker, får se vad som dyker upp här framöver :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback